LinkedIn wprowadza nowe funkcje pomocne w generowaniu leadów.

LinkedIn opracowuje nowe narzędzia, które pomogą stronom w pozyskaniu potencjalnych klientów i mierzeniu wyników.

Firma mówi, że słucha opinii od administratorów stron i wprowadza niestandardowe przyciski wezwania do działania (CTA).

„Jako administrator strony słyszeliśmy, że chcesz mieć możliwość dostosowania sposobu, w jaki angażujesz się w obserwatorów stron i odwiedzających. Oprócz podstawowego przycisku „Śledź” dodaliśmy teraz możliwość wybrania niestandardowego przycisku CTA dla Twojej strony. ”

Niestandardowe przyciski CTA można skonfigurować do prowadzenia leadów na pięć różnych sposobów. Opcje obejmują:

  • Skontaktuj się z nami
  • Ucz się więcej
  • Zarejestrować
  • Zapisz się
  • Odwiedź stronę

Aby zmierzyć wyniki z przycisków CTA, administratorzy stron będą mieli dostęp do nowych pulpitów analitycznych.

Administratorzy mogą znaleźć analizę kliknięć dla własnych niestandardowych przycisków CTA w głównym panelu administracyjnym strony lub w górnej części karty analizy użytkowników.

pozycja w google - webpozycja.pl

Inne nowe funkcje LinkedIn

Oprócz przycisków CTA i nowych analiz LinkedIn oferuje dwie dodatkowe funkcje na stronach.

Hasztagi społeczności

Możesz teraz powiązać swoją stronę z odpowiednimi hasztagami, korzystając z funkcji społeczności w centrum administracyjnym. Umożliwi to bezpośredni kontakt z członkami LinkedIn dzięki kanałowi treści hasztag.

Edycja administratora mobilnego

Administratorzy mogą teraz aktualizować kluczowe dane strony i edytować już opublikowane posty na swoim urządzeniu przenośnym.

Hasztagi społeczności i niestandardowe przyciski CTA są dostępne tylko na pulpicie.

Dodaj komentarz

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial