LinkedIn wprowadza nowe funkcje pomocne w generowaniu leadów.
LinkedIn opracowuje nowe narzędzia, które pomogą stronom w pozyskaniu potencjalnych klientów i mierzeniu wyników.
Firma mówi, że słucha opinii od administratorów stron i wprowadza niestandardowe przyciski wezwania do działania (CTA).
„Jako administrator strony słyszeliśmy, że chcesz mieć możliwość dostosowania sposobu, w jaki angażujesz się w obserwatorów stron i odwiedzających. Oprócz podstawowego przycisku „Śledź” dodaliśmy teraz możliwość wybrania niestandardowego przycisku CTA dla Twojej strony. ”
Niestandardowe przyciski CTA można skonfigurować do prowadzenia leadów na pięć różnych sposobów. Opcje obejmują:
- Skontaktuj się z nami
- Ucz się więcej
- Zarejestrować
- Zapisz się
- Odwiedź stronę
Aby zmierzyć wyniki z przycisków CTA, administratorzy stron będą mieli dostęp do nowych pulpitów analitycznych.
Administratorzy mogą znaleźć analizę kliknięć dla własnych niestandardowych przycisków CTA w głównym panelu administracyjnym strony lub w górnej części karty analizy użytkowników.
Inne nowe funkcje LinkedIn
Oprócz przycisków CTA i nowych analiz LinkedIn oferuje dwie dodatkowe funkcje na stronach.
Hasztagi społeczności
Możesz teraz powiązać swoją stronę z odpowiednimi hasztagami, korzystając z funkcji społeczności w centrum administracyjnym. Umożliwi to bezpośredni kontakt z członkami LinkedIn dzięki kanałowi treści hasztag.
Edycja administratora mobilnego
Administratorzy mogą teraz aktualizować kluczowe dane strony i edytować już opublikowane posty na swoim urządzeniu przenośnym.
Hasztagi społeczności i niestandardowe przyciski CTA są dostępne tylko na pulpicie.