Google+ „idzie do kosza”.
Istniejący od 2011 roku serwis społecznościowy Google+ firmy Google LCC miał być konkurencją dla najbardziej znanego serwisu społecznościowego jakim jest Facebook. 19 września 2012 roku, liczba aktywnych użytkowników portalu Google+ przekroczyła 400 milionów, ale do dnia dzisiejszego serwis nie stawił czoła kolosowi stworzonemu przez Marka Zuckerberga.
W 2015 roku Google+ liczył 2,2 mld zarejestrowanych użytkowników, z czego tylko mała część była aktywna. W Polsce nastąpił ogromny spadek użytkowników w drugiej połowie 2015 roku. Z 4 milionów użytkowników, liczba spadła do 2,2 milionów. Z roku na rok serwis Google+ tracił coraz więcej użytkowników, a powodem tego było to, że serwis nie oferował użytkownikom takich atrakcji, jakie oferują np. Facebook lub inne znane serwisy społecznościowe. Google przez długi czas utrzymywał serwis, który w rzeczywistości nie generował ani przychodów ani przydatnych danych, które Google mógłby wykorzystać komercyjnie.
Przyszedł jednak czas, w którym gigant zdecydował o zamknięciu serwisu. Zespół, który tworzył i utrzymywał serwis z pewnością będzie pracował w innych projektach rozwijanych przez Google.