Facebook wprowadza więcej możliwości dla twórców treści.

Facebook wprowadza nowe narzędzia, które pozwalają twórcom zarabiać na ich treściach na różne sposoby. Oprócz możliwości uzyskania nowych przychodów, Facebook daje twórcom więcej możliwości zarabiania pieniędzy bezpośrednio od innych użytkowników.

Nowe możliwości uzyskania przychodów z reklam

Facebook daje twórcom większy wybór, jeśli chodzi o umieszczanie reklam. Twórcy mogą teraz wyświetlać w filmie reklamy typu pre-roll lub reklamy graficzne, w przeciwieństwie do reklam typu mid-roll, które przerywają treść.

Wcześniej twórcy nie mieli możliwości wyboru, gdzie reklamy są wstawiane do filmu. Facebook automatycznie wybierał najbardziej idealną przerwę na reklamę na podstawie widza i rodzaju treści.

pozycja w google - webpozycja.pl

Przychody od użytkowników

Facebook rozszerza subskrypcje fanów dzięki możliwości oferowania przez twórców grup tylko dla subskrybentów. Umożliwi to kibicom interakcję z twórcą w prywatnej przestrzeni.

Twórcy przesyłający strumieniowo zawartość gier wideo mogą teraz zarabiać na nowej inicjatywie o nazwie Facebook Stars, która jest dokładnie taka sama jak „bit” na Twitchu.

Użytkownicy mogą kupować wirtualne gwiazdy i wysyłać je do twórcy podczas transmisji na żywo. Następnie streamer będzie zarabiał na podstawie liczby otrzymanych gwiazdek.

Co zyskują użytkownicy? Poza satysfakcją ze wspierania niezależnych twórców, otrzymują także niewielki wzrost siły przebicia, gdy ich nazwa jest widoczna w strumieniu.Gwiazdy Facebooka są obecnie testowane na małej grupie twórców. Gwiazdy Facebooka są obecnie testowane na wybranych grupach twórców.

Nowe funkcje w Creator Studio

Facebook wprowadza następujące aktualizacje do Creator Studio:

  • Przegląd zarabiania: Zobacz wszystkie produkty generujące przychód i zarządzaj nimi w jednym miejscu.
  • Integracja z Instagramem i IGTV: Statystyki, zarządzanie treścią i narzędzia do publikowania zarówno dla postów na Instagramie, jak i IGTV są wprowadzane do Creator Studio.
  • Statystyki odbiorców i retencji: nowe informacje pomagające twórcom filmów lepiej zrozumieć demografię, zachowania związane z oglądaniem, zainteresowania odbiorców, a także to, jak długo ludzie oglądają ich filmy.

Facebook
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Podążaj za nami i polub nas:
error

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!