Reklamy „Google z Galerią” – Google oficjalnie uruchamia reklamy z galerią w wersji beta
Nowe reklamy Google z Galerią, po raz pierwszy wprowadzone zostały z końcem maja, a obecnie są rozwijane i dostępne dla reklamodawców w fazie beta.
Reklamy z galerią ogłoszono na konferencji Google Marketing Live, a firma poinformowała, że jednostki reklamowe zostaną uruchomione jeszcze w tym roku.
Obecnie reklamy z galerią są dostępne w wybranych językach takich jak: angielski, niemiecki, japoński, francuski, hiszpański, holenderski, portugalski, włoski, rosyjski, szwedzki i polski.
Reklama z galerią jest oparta na wyświetlaniu obrazów w formie karuzeli, wyświetlanych w górnej części wyników wyszukiwania. Zostały zaprojektowane, aby pomóc firmom wizualnie zaprezentować swoją markę, oferując możliwość umieszczenia do 8 zdjęć.

Każde zdjęcie może mieć unikalny podpis, a reklamodawcy mogą użyć przycisku wezwania do działania na końcu galerii.
Reklamy z galerią to nowy format reklam, który można stosować oprócz reklam tekstowych w kampaniach w sieci wyszukiwania.
Nowy format reklam z pewnością wyróżni usługi i produkty w wynikach wyszukiwania, a sam Google poinformował, że tego typu reklamy mają średnio o 25% więcej interakcji w porównaniu do standardowych reklam tekstowych.
Opcja z wyborem nowego formatu reklam jeszcze nie pojawiła się na wszystkich kontach i jeżeli na Twoim koncie nie jest dostępna, to możesz skontaktować się z zespołem ds. kont, by uzyskać więcej informacji.