80% odpowiedzi na wyszukiwanie głosowe pochodzi z 3 najlepszych wyników organicznych

Niedawne badanie wyszukiwania głosowego wskazuje, że w przypadku kwerendy zawartość jest częściej zwracana, jeśli znajduje się w 3 najwyższych pozycjach wyszukiwania w sieci. SEMRush przeprowadził dogłębną analizę ponad 50 000 zapytań, aby dowiedzieć się, które są najważniejszymi czynnikami rankingowymi za wyszukiwaniem głosowym.

Oprócz rankingu na 3 najlepszych pozycjach, treść może również zostać zwrócona w przypadku zapytania głosowego, jeśli jest zawarta w funkcji SERP.

Zgodnie z badaniem 70% odpowiedzi zwróconych w wyniku wyszukiwania głosowego zajmowało funkcję SERP (60% osób zwracających wynik w postaci wyróżnionego fragmentu). Raport zawiera również szczegółowe informacje na temat wpływu linków zwrotnych, długości tekstu, szybkości strony i innych czynników na rankingi wyszukiwania głosowego.

Wyszukiwanie głosowe w 2019 r .: kluczowe ustalenia

Linki zwrotne

  • 50% odpowiedzi miało linki zwrotne z tekstem zakotwiczonym, który pojawił się w pytaniu.
  • Wynik strony i wynik zaufania były nieco wyższe dla adresów URL odpowiedzi.

Złożoność tekstu i czytelność

  • Treść zwrócona na zapytania głosowe jest łatwa do przygotowania i zajmuje około 8 pozycji w rankingu Flesch Kincaid.
  • 80% Amerykanów byłoby w stanie zrozumieć / przeczytać odpowiedzi zwrócone w przypadku zapytań głosowych.

Prędkość strony

  • Szybkość stron zwróconych dla zapytań głosowych jest szybsza niż średnia z 10 najlepszych odpowiedzi.
  • Niektóre wyniki wyszukiwania głosowego były ponad 10 razy szybsze niż średnia wyników bez odpowiedzi.
  • Stwierdzono, że odpowiedzi mają szczególnie duże opóźnienie wejściowe wynoszące 70%. 
    Wynik pierwszego malowania wydaje się być kluczowym czynnikiem wyszukiwania głosowego.

W badaniu przeanalizowano, ale nie wyciągnięto żadnych wniosków na temat schematu, HTTPS i głębokości adresów URL.

Aby uzyskać więcej danych związanych z rankingami wyszukiwania głosowego, zobacz pełne badanie tutaj .

Źródło: SEJ

Dodaj komentarz

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial