Tworzenie i edytowanie reklam Google Ads z wyszukiwaniem responsywnym

Aktualizacja aplikacji mobilnej reklamy Google Ads wprowadza wsparcie dla tworzenia i edycji reagujących reklamy w wyszukiwarce.

Ta aktualizacja jest dostępna zarówno dla wersji Androida, jak i iOS aplikacji mobilnej Google Ads.

pozycja w google - webpozycja.pl

Wcześniej aplikacja Google Ads mogła wstrzymywać i włączać responsywne reklamy w wyszukiwarce.

Teraz responsywne reklamy wyszukiwania można tworzyć bezpośrednio w aplikacji. Reklamy można również edytować za pomocą aplikacji, niezależnie od tego, czy są tworzone na urządzeniach mobilnych czy komputerach.

Gdziekolwiek jesteś, będziesz miał pełny dostęp do zarządzania responsywnymi kampaniami reklamowymi.

Dodatkowa aktualizacja: zarządzanie wykluczającymi słowami kluczowymi

W ramach najnowszej aktualizacji aplikacji reklamy Google Ads, użytkownicy mogą teraz zarządzać wykluczającymi słowami kluczowymi. Ta funkcja była wcześniej dostępna tylko na komputerach.

Dzięki najnowszej wersji aplikacji użytkownicy mogą:

  • tworzyć, sprawdzać i edytować wykluczające słowa kluczowe.
  • Dodawać wykluczające słowa kluczowe bezpośrednio z karty wyników wyszukiwania (na podstawie zapytań powodujących wyświetlanie reklam).
  • uzyskać zalecenia dotyczące usuwania sprzecznych wykluczających słów kluczowych, które uniemożliwiają niektórym słowom kluczowym wyświetlanie reklam.

Aktualizacja jest teraz dostępna do pobrania ze sklepu z aplikacjami Google App.

Facebook
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Podążaj za nami i polub nas:
error

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!