Pinterest – optymalizacja kampanii reklamowych pod kątem konwersji
Po raz pierwszy Pinterest pozwala marketerom wybrać konwersje jako cel kampanii dla promowanych pinów.
Poprzednio promowane piny można było optymalizować tylko pod kątem kliknięć. Teraz można je zoptymalizować pod kątem innych typów konwersji.
Nowa funkcja optymalizacji konwersji Pinteresta pozwala marketerom na projektowanie reklam, dzięki którym użytkownicy podejmują określone działania.
Działania mogą obejmować dokonanie zakupu, zapisanie się na listę mailingową lub wypełnienie formularzy.
Pinterest twierdzi, że optymalizacja konwersji może również pomóc w reklamach kierowanych do użytkowników, którzy częściej podejmują pożądane działania biznesowe.
„Reklamodawcy, którzy dbają wyłącznie o wydajność, byli w stanie osiągnąć swoje cele biznesowe za pomocą ręcznych danych wejściowych, ale nowy cel konwersji pozwala im szybko i łatwo osiągać swoje cele bez dodatkowego wysiłku”.
Marki, które otrzymały wczesny dostęp do optymalizacji konwersji, takie jak Gravity Blankets, osiągnęły 2x wzrost sprzedaży i 58% niższe koszty zakupu.
Inne newsy reklamowe Pinterest
Pinterest ogłosił również, że promowane filmy video są rozszerzane, aby służyć reklamodawcom, którzy mają cele w zakresie ruchu lub konwersji.
Promowany film video zoptymalizowany pod kątem celów „konwersji” przeniesie użytkowników na stronę docelową.
Optymalizacja konwersji i promowane video do konwersji są teraz dostępne dla wszystkich kont biznesowych Pinterest.