Aktualizacja rdzenia Google z listopada 2021 r. zakończona
Aktualizacja rdzenia z listopada 2021 r.
Co zrobić, jeśli aktualizacja rdzenia negatywnie wpłynie na waszą witrynę?
POSŁUCHAJ jeśli nie masz czasu na czytanie
Aktualizacja, która zaskoczyła wielu, SEO-wców, ponieważ zaczęła pojawiać się 17 listopada i była kontynuowana w największym okresie zakupów online w tym roku – Black Friday.
Firma Google potwierdziła, że aktualizacja rdzenia z listopada 2021 r. jest już zakończona. Jeśli Twoja witryna odnotowała jakiekolwiek zmiany między 17 a 30 listopada, prawdopodobnie było to związane z listopadową aktualizacją rdzenia.
Wdrażanie aktualizacji podstawowej z listopada 2021 r. jest już zakończone – napisał Google na koncie Google Search Central na Twitterze.
Later today, we are releasing a broad core update, as we do several times per year. It is called the November 2021 Core Update. Our guidance about such updates is here:https://t.co/0LAL28ueDq
— Google Search Central (@googlesearchc) November 17, 2021
Aktualizacja rdzenia z listopada 2021 r.
Podstawowa aktualizacja rdzenia z listopada 2021 r. zaczęła być wprowadzana około godziny 11:00 czasu wschodniego 17 listopada 2021 r. Od ogłoszenia tej aktualizacji minęło 13 dni. Tak więc ta aktualizacja rozpoczęła się 17 listopada 2021 r. i trwała do 30 listopada 2021 r. To spowodowało wahania w rankingu wielu stron, które można było zaobserwować w tym okresie. Jednak w większości, wahania te nie były drastyczne.
Co zrobić, jeśli aktualizacja rdzenia negatywnie wpłynie na waszą witrynę?
Nie ma konkretnych działań, które należy podjąć, aby odzyskać witalność strony, a negatywny wpływ na ranking może nie oznaczać, że coś jest nie tak z Twoimi stronami. Google zaoferowało listę pytań, które należy rozważyć, jeśli Twoja witryna zostanie dotknięta aktualizacją rdzenia. Google poinformował, że największa zmiana, jaką zobaczysz, nastąpi po kolejnej aktualizacji rdzenia.
Za każdym razem, gdy Google aktualizuje swoje algorytmy rankingu wyszukiwania, oznacza to, że nasza witryna może radzić sobie lepiej lub gorzej w wynikach wyszukiwania. Wiedza o tym, kiedy Google dokonuje tych aktualizacji, daje nam coś, na co warto zwrócić uwagę, aby zrozumieć, czy ewentualne spadki spowodowane są zmianami wprowadzonymi przez nas, czy powodem są zmiany Google i jego algorytmu rankingu.