Wyjaśnienia w aplikacji Google Ads

Wyjaśnienia w aplikacji Google Ads
Nowe funkcje w aplikacji Google Ads
Kampanie reklamowe z dowolnego miejsca
Trendy wyszukiwania w aplikacji mobilnej
Więcej wyjaśnień w statystykach wydajności

Wyjaśnienia w aplikacji Google Ads

Więcej wyjaśnień, które pomogą łatwiej przygotować kampanię ads z urządzenia mobilnego, sprawdzić trendy wyszukiwania i statystyki skuteczności. Nowe funkcje pojawiły się w aplikacji mobilnej Google Ads. Mogą posłużyć do identyfikowania pojawiających się trendów i reagowania na nie z dowolnego miejsca na ziemi.

Reklamodawcy mogą teraz tworzyć kampanie, przeglądać trendy wyszukiwania i wyświetlać więcej wyjaśnień, dzięki statystykom skuteczności w aplikacji mobilnej Google Ads – poinformowała  firma Google.

Nowe funkcje w aplikacji Google Ads

Nowe funkcje aplikacji mobilnej Google Ads zapewniają większą elastyczność małym i średnim firmom oraz marketerom zajmującym się PPC, pozwalając na śledzenie swoich kampanii lub wprowadzanie zmian z dowolnego miejsca.

Trendy wyszukiwania na urządzeniach mobilnych mogą umożliwić reklamodawcom szybkie identyfikowanie popularnych wyszukiwań, które mogą być istotne dla ich działalności. Reklamodawcy mogą od razu działać na podstawie tych informacji, ponieważ mogą teraz tworzyć kampanie w aplikacji mobilnej. A wyjaśnienia dotyczące statystyk wydajności mogą pomóc reklamodawcom zidentyfikować przyczyny wahań wydajności, nawet tych pozytywnych. Może to pomóc im zrozumieć, co zadziałało, aby mogli powtórzyć tę taktykę w przyszłości.

Kampanie reklamowe z dowolnego miejsca

Reklamodawcy mogą teraz tworzyć kampanie w sieci wyszukiwania bezpośrednio w aplikacji mobilnej Google Ads, dotykając ikony plusa w prawym dolnym rogu ekranu, jak pokazano poniżej.

wyjaśnienia w aplikacji Google Ads
źródło: Google

Reklamodawcy mogą wybrać typ kampanii, w którym chcą wyświetlać swoje reklamy, a także dostosować inne ustawienia kampanii.

Trendy wyszukiwania w aplikacji mobilnej

Nowa funkcja pokazuje reklamodawcom statystyki trendów dotyczące produktów i usług związanych z ich działalnością. Przejście w trend wyszukiwania pokazuje popularne wyszukiwania związane z tym konkretnym trendem. Sklep spożywczy może zobaczyć trend „ciasta i tarty” z rosnącą liczbą wyszukiwań hasła „ciasto z dyni”, podaną przez Google jako przykład. 

wyjaśnienia w aplikacji Google Ads
źródło: Google

Reklamodawcy mogą tworzyć niestandardowe powiadomienia, aby ostrzegać ich, gdy nowe trendy wyszukiwania są istotne dla ich konta. I zalecenia mogą również towarzyszyć trendów wyszukiwania.

Więcej wyjaśnień w statystykach wydajności

Reklamodawcy mogą teraz wyświetlać wyjaśnienia na podstawie zmian w swoich strategiach ustalania stawek i budżetu, a także zmian w zainteresowaniach wyszukiwaniami. Dostępne są również statystyki wydajności dotyczące pozytywnych zmian wydajności. Rekomendacje mogą również pojawiać się w statystykach wydajności.

wyjaśnienia w aplikacji Google Ads
źródło: Google

Dodaj komentarz

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial