FreshMail.pl

Najlepsze narzędzia do automatyzacji marketingu w 2019 roku

Większość firm stosuje obecnie systemy automatyzacji marketingu – w rzeczywistości badania wskazują, że około 51% firm korzysta obecnie z tej technologii, a liczba ta stale rośnie.

Według raportu Forrester z 2018 r. 55% decydentów marketingowych planuje zwiększyć wydatki na technologię, przy czym jedna piąta respondentów spodziewa się wzrostu o 10 procent lub więcej.

Jeśli nie używacie jeszcze systemu automatyzacji to powinniście rozważyć rozpoczęcie korzystania, ponieważ dzięki takiemu systemowi, Wasza firma wejdzie na nowy poziom rozwoju, który stanie się o wiele łatwiejszy i przyjemniejszy. Jeżeli nie wiesz jak wdrożyć taki system, to skorzystaj z usług firm, które profesjonalnie wdrożą marketing automation w Twojej firmie oraz przeprowadzą szkolenia w całym zespole Twojej firmy.

Pomimo konieczności oprogramowania do automatyzacji, jest to skomplikowana przestrzeń, pełna różnych rozwiązań programowych o różnych funkcjach i przypadkach użycia.

W tym miejscu rozwinęliśmy listę, najlepszych systemów automatyzacji w 2019 roku, która pomoże Ci uporządkować opcje i poczuć pewność, wybierając najlepsze rozwiązanie marketingowe dla siebie i swojego zespołu.

pozycja w google - webpozycja.pl 

Oto najlepsza 11 systemów automatyzacji marketingu na rok 2019

  1. Sales Manago
  2. Ontraport
  3. HubSpot 
  4. SendinBlue
  5. ActiveCampaign
  6. Pardot
  7. Autopilot
  8. Marketo
  9. GetResponse
  10. Drip
  11. Mautic

Sales Manago

Prawdziwy kombajn do automatyzacji marketingu, spełniający wymagania największych światowych marek. System Sales Manago stworzony przez Polską firmę. Sales Manago posiada wiele funkcjonalności, dzięki którym rozwiniesz swój biznes. Rozbudowany jest o takie moduły jak:

  • Zaawansowany CRM
  • Email marketing
  • Mobile marketing
  • Lead generation
  • Personalizacja www
  • Livechat
  • Web Push
  • Social Media
  • Marketing Automation

Możliwości Sales Manago

  • Profilowanie behawioralne
  • Komunikacja omnichannel
  • Personalizacja
  • Rekomendacje produktowe
  • AI & Machine Learning
  • Customer Value Management
  • Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
  • Integracje
  • Analityka i optymalizacja

Ontraport

Ontraport to oprogramowanie do automatyzacji biznesu dla małych i średnich firm. Chociaż posiada funkcje CRM i automatyzacji marketingu, to oferuje także kilka innych funkcji do uruchamiania i rozwijania małej firmy, w tym między innymi:

  • E-mail marketing
  • Landing pages
  • Raportowanie
  • Ecommerce

Jedną z najbardziej wartościowych rzeczy oferowanych przez Ontraport jest ich koncentracja na raportowaniu i spostrzeżeniach. Podczas gdy niektóre narzędzia mogą być trochę nieczytelne. Ontraport daje jasny obraz wyników kampanii.

HubSpot

Funkcja automatyzacji marketingu w HubSpot jest jednym z najpotężniejszych narzędzi na tej liście pod względem funkcji. Jest to również jeden z najpopularniejszych pod względem nastrojów klientów, zajmujący prawą górną część kwadrantu G2 Crowd :

Oczywiście HubSpot ma pełny pakiet wzrostowy, który obejmuje oprogramowanie do sprzedaży, oprogramowanie marketingowe i oprogramowanie pomocnicze, które integrują się automatycznie z bezpłatnym CRM HubSpot . Połączony efekt posiadania wszystkich danych i wzrostu w jednym miejscu może uwolnić mnóstwo kreatywnych możliwości automatyzacji, które byłyby trudne lub niemożliwe, jeśli korzystasz z oddzielnych narzędzi.

Jako samodzielna funkcja automatyzacji marketingu HubSpot zawiera łatwą w użyciu tablicę wizualną, na której można tworzyć proste lub wysoce skomplikowane przepływy warunkowe:

Opanowanie narzędzia może zająć trochę czasu (zwiększysz jego skalę z pomocą Akademii HubSpot ), ale gdy go opanujesz to możliwości twórcze są nieograniczone. Możesz skonfigurować proste autorespondery z listami e-mail lub zbudować inteligentną i złożoną sieć reguł przeznaczonych do kierowania do konkretnych użytkowników za pomocą dokładnego e-maila, czatu na żywo, korzystania z witryny i innych.

Zasadniczo, narzędzie przepływu pracy to automatyzacja poza pocztą elektroniczną, dzięki czemu możesz skalować swój wzrost i spędzać mniej czasu na powtarzających się zadaniach.

SendinBlue

SendInBlue zaczęło jako agencja cyfrowa, ale skończyło się budowaniem całkiem potężnego narzędzia do e-mail marketingu, które z czasem przekształciło się w lubiane oprogramowanie do automatyzacji marketingu.

Mają pewne zaawansowane funkcje, takie jak raportowanie i ocenianie potencjalnych klientów. Dodatkowo SendinBlue oferuje całkiem imponujący darmowy plan, który obejmuje podstawowe funkcje automatyzacji marketingu, wsparcie telefoniczne i do 300 e-maili dziennie.

Możesz także uruchomić kampanie SMS z SendInBlue.

ActiveCampaign

ActiveCampaign to zintegrowany e-mail marketing, automatyzacja marketingu i CRM dla małych firm.

Najmocniejszą stroną ActiveCampaign jest ich potężna i elastyczna funkcjonalność automatyzacji marketingu. To jedno z najbardziej kompleksowych rozwiązań na rynku. Ich dostarczalność jest również ocenianajako jedna z najlepszych na rynku.

Prawdopodobnie nie jest to dobre narzędzie dla początkujących lub tych o niskich możliwościach technicznych. Nauka wymaga nieco więcej czasu i wysiłku – ale kiedy uczysz się platformy, jest dość potężny.

Pardot

Pardot, część imperium SalesForce, to potężne rozwiązanie do automatyzacji chmury, które obsługuje głównie klientów korporacyjnych, którzy mają zasoby techniczne i czas na naukę platformy.

Mają mnóstwo zaawansowanych funkcji, od integracji CRM, przez e-mail marketing, opiekę nad leadami, ocenianie leadów, po cenne funkcje raportowania ROI, aby upewnić się, że kampanie działają.

Możesz śledzić wszystkie interakcje na swojej stronie i budować predykcyjną ocenę potencjalnych klientów na podstawie ustawionych parametrów. Wszystko to pomaga zwiększyć efektywność marketingu i usunąć zmarnowany czas i wysiłek ze strony zespołu sprzedaży.

Ważne jest, aby pamiętać, że Pardot jest potężnym przedsiębiorstwem, ale może nie być tak dostępny lub przystępny cenowo dla mniejszych firm lub przedsiębiorców.

Autopilot

Autopilot jest jednym z najbardziej atrakcyjnych wizualnie rozwiązań do automatyzacji marketingu na rynku.

Tworzą platformę do e-mail marketingu, przesyłania wiadomości i automatyzacji, a także uważają się za najłatwiejszą w użyciu platformę automatyzacji marketingu. Jak wspomniano powyżej, ich edytor wizualny jest czysty, łatwy do zrozumienia i bardzo przyjemny w użyciu.

Oczywiście ich platforma jest zazwyczaj używana do bardziej zaawansowanych wiadomości i kierowania, ale można również utworzyć prosty autoresponder oparty na sekwencji czasu.

Marketo

Marketo istnieje już od jakiegoś czasu, a ostatnio zostało przejęte przez Adobe i włączone do ich chmury marketingowej dla przedsiębiorstw.

Integracja Adobe oznacza, że ​​jeśli użyjesz Adobe Analytics do pomiaru danych i Adobe Target do eksperymentowania i personalizacji, otrzymasz potężny pakiet do automatyzacji i optymalizacji marketingu korporacyjnego.

Narzędzie to jest jednak zazwyczaj skierowane do klientów korporacyjnych – jest nieco poza zasięgiem większości właścicieli małych firm.

GetResponse

GetResponse to oprogramowanie do automatyzacji marketingu, które ma wiele różnych warstw i funkcji. Zaczynają się bardzo przystępnie, około 10 USD miesięcznie (co obejmuje podstawowe autorespondery i 1000 list), ale ich droższe plany zawierają potężne funkcje, takie jak:

  • E-mail marketing
  • CRM
  • Landing pages
  • Autorespondery
  • Narzędzia e-commerce
  • Lista narzędzi rozbudowujących

GetResponse jest łatwy w użyciu i zazwyczaj można znaleźć dobre wyniki z narzędzia, chociaż działa najlepiej z prostszymi funkcjami, takimi jak biuletyny e-mailowe. Praca z platformą może stać się trudniejsza, jeśli planujesz wdrożenie skomplikowanej logiki warunkowej i automatyzacji marketingu.

Drip

Drip to jedno z niewielu narzędzi automatyzacji marketingu na tej liście, które koncentruje się głównie na automatyzacji marketingu e-commerce. Zapewniają one jedną z bardziej „otwartych” platform, twierdząc, że dobrze grają z „prawie każdą strategią marketingową, którą chcesz uruchomić”.

Dodatkowo e-mail jest jednym z ich atutów. Niektóre funkcje e-mail marketingu i automatyzacji obejmują:

  • Kreator e-mail
  • Przepływy pracy automatyzacji (automation workflows)
  • Marketing wielokanałowy
  • Kampanie e-mail
  • Jednorazowe wiadomości e-mail

Wyróżniają się także personalizacją i analityką. Ogólnie rzecz biorąc, Drip jest potężnym narzędziem do automatyzacji marketingu e-commerce.

Mautic

Mautic to jedyna platforma automatyzacji marketingu open source na tej liście.Jest to także stosunkowo nowy gracz, założony dopiero w 2014 roku. Szybko jednak się rozrósł i najwyraźniej podbijają firmy z branży zaawansowanych technologii.

Obecnie ponad 200 000 organizacji korzysta z Mautic.

Istnieje mnóstwo opcji oprogramowania do automatyzacji marketingu. Wszystko zależy od wyboru odpowiedniego dla celów biznesowych, budżetu i wiedzy technicznej.

Chcesz czegoś niesamowicie potężnego i nieograniczonego? Może to kosztować więcej i poświęcić czas i wysiłek na naukę. Dla porównania tańsze opcje mogą mieć zbyt ograniczoną skalę. Ostatecznie jest to kompromis.

Niezależnie od tego, co wybierzecie, byłbym niedbały, by nie zasugerować Wam, byście przetestowali HubSpot , a przynajmniej jednego z bezpłatnych narzędzi marketingowych. Możecie także skorzystać z usługi wdrożenia HubSpot w Waszej firmie, jeśli uważacie, że ten system jest dla Was zbyt skomplikowany.

Facebook
Facebook
Google+
Google+
Twitter
LinkedIn
Instagram

Podążaj za nami i polub nas:
error

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!

FreshMail.pl