LinkedIn sprawił, że wirtualne wydarzenia są łatwiejsze do znalezienia

LinkedIn ułatwił użytkownikom znajdowanie wirtualnych wydarzeń na swojej platformie. LinkedIn wprowadził nowe funkcje odkrywania wydarzeń wirtualnych, mające na celu zwiększenie frekwencji, ułatwiając ich wyszukiwanie. Ponadto organizatorzy wydarzeń będą mogli pozyskiwać potencjalnych klientów z rejestracji na wydarzenia. To świetna wiadomość dla marketerów, ponieważ wirtualne wydarzenia odniosły ogromny sukces od czasu ich dodania do LinkedIn – w maju ubiegłego roku.

  • Zwiększanie frekwencji, dzięki nowym funkcjom wykrywania
  • Budowanie bazy potencjalnych klientów z rejestracji wydarzeń
  • Promowanie wydarzeń przy pomocy treści sponsorowanych

    Firma informuje, że do tej pory na LinkedIn zorganizowano ponad 200 000 wydarzeń, w których wzięło udział łącznie 10 milionów uczestników. Jednym z głównych powodów, dla których firmy mogły wahać się co do organizowania wydarzeń na LinkedIn, jest brak możliwości przechwytywania danych potencjalnych klientów. Teraz LinkedIn usuwa tę barierę, co powinno sprawić, że wirtualne wydarzenia będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla firm i marketerów.

    Oto kilka dodatkowych informacji o aktualizacjach do wirtualnych wydarzeń na LinkedIn.

    Zwiększanie frekwencji, dzięki nowym funkcjom wykrywania

    LinkedIn wprowadza nowe funkcje odkrywania organicznego, aby pomóc zwiększyć frekwencję na wydarzeniach. Nowe funkcje obejmują spersonalizowane rekomendacje wydarzeń na karcie „Moja sieć” oraz nowy e-mail z podsumowaniem nowych tygodniowych wydarzeń. LinkedIn twierdzi, że od czasu przetestowania tej funkcji liczba uczestników wydarzeń wzrosła o 40% w porównaniu z rekomendacjami znajdującymi się na karcie „Moja sieć”. Innym sposobem, w jaki LinkedIn pomaga zwiększyć frekwencję na wydarzeniach, są powiadomienia.

    Teraz, gdy firma opublikuje wydarzenie na swojej stronie, LinkedIn automatycznie powiadomi obserwujących, którzy z największym prawdopodobieństwem wezmą udział. LinkedIn określi, których obserwujących należy powiadomić na podstawie różnych kryteriów, w tym ich zainteresowań.

    Budowanie bazy potencjalnych klientów z rejestracji wydarzeń

    LinkedIn w końcu zapewnia marketerom najbardziej pożądaną funkcję od czasu wprowadzenia wirtualnych wydarzeń. Korzystając z bezpłatnego formularza rejestracyjnego na wydarzenia, firmy mogą teraz gromadzić nazwiska i adresy e-mail osób, które się zapisały.

    Firmy będą miały pełny dostęp do gromadzonych danych, co oznacza, że ​​mogą je pobierać i wykorzystywać w dowolny sposób. LinkedIn podaje kilka przykładów tego, co firmy mogą zrobić z danymi, na przykład wysłać wiadomość e-mail z podziękowaniem do uczestników, przesłać listę do CRM lub udostępnić ją zespołowi sprzedaży. Firmy będą miały również możliwość łatwego przekierowania do rejestrujących się wcześniej. Można to zrobić, tworząc niestandardową grupę docelową w usłudze Campaign Manager na podstawie osób, które odpowiedziały na wydarzenie.

    LinkedIn zauważa, że ​​dodanie formularza rejestracyjnego tworzy „bramę” dla wydarzenia. Dlatego tylko zarejestrowani uczestnicy mogą dołączyć do wydarzenia i wziąć w nim udział. Bez formularza rejestracyjnego uczestnicy mogą wchodzić i wychodzić z wydarzenia, a gospodarz nie będzie miał dostępu do danych osób, które w nim uczestniczyły. Formularze rejestracyjne są opcjonalne, więc firmy, które nie chcą, aby ich uczestnicy wypełniali formularz, nie będą do tego zmuszani.

    Promowanie wydarzeń przy pomocy treści sponsorowanych

    Firmy mogą teraz promować swoje wydarzenia, uruchamiając sponsorowane reklamy z pojedynczym obrazem. LinkedIn twierdzi, że pojedyncze reklamy graficzne „mogą pokazać Twoje wydarzenie odpowiednim profesjonalistom i trudnodostępnym odbiorcom, takim jak kadra kierownicza i osoby podejmujące decyzje”. Firmy mogą promować swoje wydarzenie za pomocą reklam z pojedynczym obrazem, podając adres URL wydarzenia jako docelowy adres URL. Dzięki temu będzie można zobaczyć, jak działa reklama w porównaniu z nowym zestawem wskaźników raportowania specyficznych dla zdarzenia, takich jak łączna liczba rejestrujących, a także wyświetlenia i kliknięcia reklamy, które doprowadziły do ​​rejestracji zdarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!