Interaktywne reklamy z obiektami 3D w Google – Swirl
Google wprowadza nowy format reklam displayowych o nazwie Swirl, który pozwala użytkownikom na interakcję z obiektami 3D.
Marketerzy mogą wykorzystywać istniejące zasoby firmowe 3D do tworzenia reklam angażujących użytkowników, umożliwiając im obracanie obiektu i powiększanie i pomniejszanie.
Google podzielił się przykładem z firmy kosmetycznej, która stworzyła reklamę 3D dla jednego z jej zapachów.
Każda interakcja z obiektem stwarza możliwość dostarczenia większej ilości informacji o produkcie. Gdy butelka perfum jest obracana, pojawia się kilka informacji z nutami o zapachu.
Google twierdzi, że format reklamy Swirl jest przeznaczony dla telefonów komórkowych, ale w powyższym przykładzie widać, że reklama jest wyświetlana na ekranie komputera.
Być może reklamy działają najlepiej na urządzeniach mobilnych, ale mogą być również wyświetlane na desktopie.
Marki, które mają już zasoby 3D, mogą łatwo utworzyć reklamę korzystając z komponentu 3D / Swirl w Google Web Designer.
Google wprowadził również nowy edytor na swojej platformie 3D Poly, który pozwoli reklamodawcom na edycję modeli 3D przed opublikowaniem ich w reklamach Swirl.
Google oferuje pomoc za pośrednictwem partnerów produkcyjnych 3D reklamodawcom, którzy potrzebują pomocy w tworzeniu obiektów 3D.
Format reklam graficznych Swirl będzie dostępny jeszcze tego lata.