Interaktywne reklamy z obiektami 3D w Google – Swirl

Google wprowadza nowy format reklam displayowych o nazwie Swirl, który pozwala użytkownikom na interakcję z obiektami 3D.

Marketerzy mogą wykorzystywać istniejące zasoby firmowe 3D do tworzenia reklam angażujących użytkowników, umożliwiając im obracanie obiektu i powiększanie i pomniejszanie.

Google podzielił się przykładem z firmy kosmetycznej, która stworzyła reklamę 3D dla jednego z jej zapachów.

Każda interakcja z obiektem stwarza możliwość dostarczenia większej ilości informacji o produkcie. Gdy butelka perfum jest obracana, pojawia się kilka informacji z nutami o zapachu.

Google twierdzi, że format reklamy Swirl jest przeznaczony dla telefonów komórkowych, ale w powyższym przykładzie widać, że reklama jest wyświetlana na ekranie komputera.

pozycja w google - webpozycja.pl

Być może reklamy działają najlepiej na urządzeniach mobilnych, ale mogą być również wyświetlane na desktopie.

Marki, które mają już zasoby 3D, mogą łatwo utworzyć reklamę korzystając z komponentu 3D / Swirl w Google Web Designer.

Google wprowadził również nowy edytor na swojej platformie 3D Poly, który pozwoli reklamodawcom na edycję modeli 3D przed opublikowaniem ich w reklamach Swirl.

Google oferuje pomoc za pośrednictwem partnerów produkcyjnych 3D reklamodawcom, którzy potrzebują pomocy w tworzeniu obiektów 3D.

Format reklam graficznych Swirl będzie dostępny jeszcze tego lata.

Facebook
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Podążaj za nami i polub nas:
error

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!