Raport e-commerce 2019

Online Consumer Trends 2019 to raport e-commerce 2019 w którym zbadano i porównano kluczowe dla e-commerce KPI. W badaniu przeanalizowano ponad półtora miliarda eventów i ponad 120 milionów transakcji o wartości ponad 500 milionów dolarów. Raport stanowi świetną pigułkę informacyjną dla marketerów, właścicieli e-sklepów oraz wszystkich zainteresowanych tematem e-commerce. Jeżeli chcecie poznać trendy e-commerce w 2019 roku, to powinniście posiadać ten raport.

Trendy konsumenckie

Najważniejsze spostrzeżenia dotyczące trendów konsumenckich online i KPI obejmują:

  • Cross Channel Revenue Attribution –  kiedy faktycznie rozpoczyna się proces zakupu i co stymuluje start,  jak różne kanały wpływają na ścieżkę zakupową i co sprawia że klienci w końcu dokonują zakupu?
  • segmentacja RFM  dla firm o średnich i wysokich wynikach –  jaki odsetek klientów lojalnych, dużo wydających, często kupujących oraz innych należy oczekiwać w całej grupie konsumentów? 

W badaniu przeanalizowano dane 500 dużych oraz średnich e-commerce, działających przede wszystkim w Europie. W badaniu udział wzięły sklepy internetowe z różnych branż, między innymi: uroda, moda, farmaceutyka, elektronika, finanse, artykuły gospodarstwa domowego.  Wszystkie dane zawarte w raporcie zebrano w ciągu ostatnich 12 miesięcy, od września 2018 do września 2019.

Raport e-commerce 2019 – co zawiera?

W raporcie znajdziecie wiele ciekawych informacji, między innymi takich jak:

  • segmentacja klientów według czasu od ostatniego zakupu ,
  • segmentacja klientów według liczby transakcji,
  • segmentacja klientów według wydatków,
  • źródła konwersji w modelu Last Click,
  • Customer Journey przed dokonaniem zakupu,
  • wartość zamówienia dla różnych źródeł konwersji,
  • szybkość zakupów dla różnych źródeł konwersji,
  • wartość zamówienia zależnie od liczby interakcji z witryną przed zakupem,
  • dni i godziny o najwyższym prawdopodobieństwie sprzedaży,
  • najlepsze dni na prowadzenie kampanii outbound,
  • kluczowe źródła przychodów,
  • wskaźniki statystyczne dla masowych kampanii email,
  • wskaźniki statystyczne dla e-maili dynamicznych z retargetingiem produktowym,
  • wskaźniki statystyczne dla porzuconych koszyków.

Ciekawostki zawarte w raporcie e-commerce

Raport zawiera ciekawostki np. o tym, że tylko 28% klientów dokona zakupu w ciągu trzech miesięcy. 57% klientów nie kupuje dłużej niż 6 miesięcy, a tylko 17% dokona zakupu w ciągu miesiąca.

Raport eCommerce 2019

56% klientów nie kupuje tylko jednorazowo,  33% klientów udowadnia swoją wysoką lojalność dokonując wielu zakupów.  Jednak prawie połowa kupujących już nie wraca. 

raport eCommerce 2019

Ludzie zwalczają syndrom poniedziałku (Monday Blues) przez robienie zakupów online – RSBM:  Research Saturday Buy Monday. Tak, ludzie wydają najwięcej pieniędzy, będąc w pracy.

Według Wall Street Journal,  niedzielna noc to nowy poniedziałek rano,  co potwierdzają liczby. 

raport eCommerce 2019

Szanse na uratowanie koszyka maleją z każdą godziną od momentu jego porzucenia. Większość klientów powróci do procesu zakupowego,  jeśli email zostanie wysłany natychmiast.

Jeżeli jesteś marketerem lub prowadzisz samodzielnie e-sklep, to zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi informacjami, które zawiera raport e-commerce “Online Consumer Trends 2019”.  

Jeżeli chcecie zapoznać się z pełnym raportem, to możecie pobrać go klikając w ten odnośnik – POBIERZ RAPORT. Raport jest darmowy, a z pewnością jest bardzo wartościowym materiałem, który może pomóc wielu z Was jeszcze lepiej prowadzić e-biznes

Bardzo możliwe, że wiele osób po zapoznaniu się z raportem, wyciągnie własne wnioski i pomyśli o wdrożeniu systemu automatyzacji marketingu. Jeżeli chcecie zapoznać się z listą najlepszych systemów automatyzacji marketingu to kliknijcie TUTAJ, aby przejść do artykułu, w którym opisujemy najlepsze systemy automatyzacji.

Dodaj komentarz

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial