Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok? Praktyczne wskazówki.

1. Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok?
2. Najważniejsze powody, dla których reklamy na TikTok nie zostaną zatwierdzone
3. Reklama zawiera przesadzone, zawyżone lub wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące wydajności produktu
4. Problemy z tekstem lub podpisem reklamy
5. Problemy z obrazem/obrazem i jakością dźwięku
6. Produkty i ceny w reklamie nie są spójne lub nie odpowiadają produktom i cenom w promowanej witrynie
7. Promowana strona internetowa nie działa poprawnie lub zawiera informacje wymagane lokalnymi przepisami
8. Reklama zawiera logo firmy zewnętrznej
9. Reklama zawiera treści erotyczne lub szokujące

Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok?

Reklama na TikTok, podobnie jak w innych serwisach społecznościowych musi spełniać wymagania techniczne oraz regulaminowe, a nie spełnienie wymogów wiąże się z niezatwierdzeniem reklamy. Warto wiedzieć jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok.

TikTok jest platformą społecznościową, która zdobywa coraz większą popularność i wyprzedza już swojego konkurenta, jakim jest Instagram. Liczba instalacji TikToka przekroczyła już 3 miliardy, co mocno zdeklasowało serwis Instagram. Dlatego wiele firm wykorzystuje potencjał TikToka do wypromowania swoich produktów i usług. Szybko też dołączyły najbardziej znane marki.

Najważniejsze powody, dla których reklamy na TikTok nie zostaną zatwierdzone

Aby uniknąć problemów z zatwierdzeniem reklam na TikTok, można skorzystać z profesjonalnej agencji social media, która zadba o powodzenie naszej kampanii reklamowej, ale w przypadku, kiedy sam pracujesz w agencji reklamowej, social media lub jesteś specjalistą ds. social media w jakiejś firmie oraz samodzielnie prowadzisz kampanie reklamowe, to powyższe wskazówki, pomogą ci wyeliminować problemy z jej uruchomieniem. Jest to lista najczęstszych powodów przez które TikTok nie zatwierdzi twojej reklamy. Warto poznać te zasady, aby uniknąć niepotrzebnych rozczarowań i opóźnień w prowadzeniu kampanii reklamowej na TikTok.

Reklama zawiera przesadzone, zawyżone lub wprowadzające w błąd twierdzenia dotyczące wydajności produktu

Przykład reklam, które, nie zostaną zatwierdzone z powodu przekłamanych informacji:

  • Skorzystaj z tej usługi i weź ślub za 3 dni
  • W 100% naturalny krem ​​ziołowy leczy wszystkie choroby
  • Numer 1 na całym świecie
Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok

Problemy z tekstem lub podpisem reklamy

Na przykład reklamy z następującymi problemami w tekście lub podpisem reklamy nie zostaną zatwierdzone:

  • Błędy ortograficzne, takie jak „rfom” zamiast „from”
  • Nadmierna i rozpraszająca pisownia „S.a.L.e”
  • Używanie symboli zamiast liter, takich jak „S@le”
  • Niepełny tekst w filmach/zdjęciach
  • Błędy gramatyczne
  • Tekst/logo pokryte naklejkami/mozaiką
Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok

Problemy z obrazem/obrazem i jakością dźwięku

Reklamy z następującymi problemami z video/obrazami i jakością dźwięku nie zostaną sprawdzone:

  • Niska rozdzielczość i rozmyte video/obraz
  • Część filmu/obrazu jest pokryta czarnymi paskami lub pikselacją
  • Video nie zawiera dźwięku ani dodanego dźwięku
  • Jakość dźwięku jest tak słaba, że ​​trudno ją zrozumieć
Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok

Produkty i ceny w reklamie nie są spójne lub nie odpowiadają produktom i cenom w promowanej witrynie

Na przykład reklamy nie będą zatwierdzane w przypadku następujących niespójności w reklamie i witrynie produktu:

  • Reklama nie ma związku ze stroną produktową, tzn. reklama przedstawia produkt A na zdjęciu/filmie, ale pokazuje produkt B na stronie.
  • Reklama informuje, że jest zniżka „Do 50% zniżki”, ale witryna podaje, że jest tylko „Do 30% zniżki”
  • Witryna jest zbyt niejasna, aby określić, czy reklama dotyczy produktów prezentowanych w promowanej witrynie. Na przykład reklama, która przedstawia „markę odzieżową”, ale witryna zawiera ogólne zdjęcia „dużego miasta”, zostałaby odrzucona.
Jak uniknąć odrzucenia reklam na TikTok

Promowana strona internetowa nie działa poprawnie lub zawiera informacje wymagane lokalnymi przepisami

Problemy z promowaną witryną nie zostaną zatwierdzone:

  • strona, która nie działa poprawnie lub pojawia się jako strona 404
  • Witryny, które nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych
  • Witryna, która nie zawiera danych kontaktowych
  • Witryna, która nie ma jasno określonej polityki prywatności.
  • strony e-commerce, które nie mają jasno określonej polityki zwrotów lub zwrotów
reklama na tiktok

W przypadku reklam, które zawierają jakiekolwiek nieautoryzowane logo innej firmy, reklamy te nie zostaną zatwierdzone:

  • Reklamy z logo TikTok
  • Reklamy, które twierdzą, że produkt jest „TikTok Bestseller”
odrzucenie reklam na TikTok

Reklama zawiera treści erotyczne lub szokujące

Reklamy, które wykorzystują treści erotyczne lub szokujące w następujący sposób, nie zostaną zatwierdzone:

  • Reklamy, które pokazują nadmiernie widoczną odsłoniętą skórę, nawet jeśli nie ma ona charakteru seksualnego
  • Reklama, która pokazuje sugestywne lub prowokujące seksualnie sceny i zachowania
  • Reklamy przedstawiające makabryczne lub graficzne obrazy, które mogą pokazać lub przestraszyć użytkowników
szokujące treści na tiktok

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial