Nowe, bezpłatne kursy marketingu LinkedIn
Kursy marketingu LinkedIn
3 nowe kursy w LinkedIn Marketing Labs
Certyfikat LinkedIn
Wszystkie kursy w LinkedIn Marketing Labs
POSŁUCHAJ jeśli nie masz czasu na czytanie
Kursy marketingu LinkedIn
LinkedIn wprowadził trzy nowe kursy do swojego centrum szkoleniowego LinkedIn Marketing Labs, które jest bezpłatnym zasobem wiedzy dla marketerów. W LinkedIn Marketing Labs pojawiły się trzy nowe, bezpłatne kursy, dzięki którym ludzie mogą dowiedzieć się, jak promować siebie i swoją firmę w serwisie LinkedIn.
Platforma LinkedIn Marketing Labs została uruchomiona w zeszłym roku i oferuje kursy od podstawowego, do średnio zaawansowanego. Wszystkie kursy obejmują praktyki marketingowe dla wielu branż. Materiały kursów prezentowane są w ścieżce uczenia się krok po kroku i są dostępne na żądanie, aby ludzie mogli je ukończyć we własnym tempie.
Ukończenie każdego kursu od początku do końca zajmuje średnio od 10 do 60 min. Na chwilę obecną platforma zawiera 8 kursów i najprawdopodobniej będą pojawiać się nowe. Platforma nie jest jeszcze tłumaczona na j. polski, ale zawiera ankietę do wypełnienia, w której można zasugerować twórcom, aby takie tłumaczenie pojawiło się.
LinkedIn Marketing Labs jest znakomitym rozwiązaniem dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą poznać najlepsze praktyki na LinkedIn i udoskonalić swoje strategie reklamowe oraz być na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi dostępnymi na LinkedIn. Na początku LinkedIn Marketing Labs był głównie nastawiony na reklamę, ale teraz dostępne są kursy, które obejmują również organiczne strategie marketingowe.
3 nowe kursy w LinkedIn Marketing Labs
Nowo dodanymi kursami w LinkedIn Marketing Labs są:
Budowanie organicznej obecności za pomocą stron LinkedIn
(poziom podstawowy, 20-30 min.)
Na tym kursie nauczysz się tworzyć i utrzymywać aktywną stronę LinkedIn, dzięki której zbudujesz świadomość istnienia swojej marki. Kurs rozpoczyna się od odpowiedzi na podstawowe pytanie: „dlaczego warto mieć stronę LinkedIn?”, a następnie uczy, jak utworzyć stronę, jak utrzymać ją aktywną i jak mierzyć jej sukces.
Budowanie pełnej strategii content marketingu na LinkedIn
(poziom średniozaawansowany, 30 min.)
Ten kurs uczy, jak zachować równowagę między treściami organicznymi i płatnymi, aby poprowadzić odbiorców do roli klienta. Dowiesz się, jak rozwijać i rozpowszechniać swoje treści, aby budować świadomość i zachęcić do rozważenia zakupu, aż po konwersję. Nauczysz się docierać do właściwych osób we właściwym czasie, co pozwoli Ci rozwijać swoją firmę.
Kreatywne projektowanie na LinkedIn
(poziom podstawowy, 10 min.)
Na tym kursie dowiesz się, jak zaprojektować atrakcyjną wizualnie kreację, która przyciągnie członków LinkedIn do zaangażowania się w Twoje treści. Moduł ten wprowadza Cię do wyjaśnienia, dlaczego dobra kreacja jest ważna dla marketingu LinkedIn, a następnie naucza kluczowych elementów kreatywnego projektowania.
Certyfikat LinkedIn
Po ukończeniu wszystkich elementów kursu możesz podejść do egzaminów. Za ukończenie egzaminów z pozytywnym wynikiem otrzymasz certyfikat cyfrowy. Certyfikat można wyświetlić w Twoim profilu LinkedIn lub pobrać jako plik PDF, aby pokazać klientom lub pracodawcy. Każdy kurs jest prowadzony przez SkillJar, ale możesz uzyskać do nich dostęp za pomocą swojego konta LinkedIn.
Wszystkie kursy w LinkedIn Marketing Labs
Wszystkie kursy w LinkedIn Marketing Labs zajmują łącznie osiem modułów, po których ukończeniu i zdaniu egzaminów, możemy zdobyć certyfikaty. Oprócz nowych kursów wymienionych powyżej, można również uzyskać dostęp do istniejących kursów na następujące tematy:
- wprowadzenie do reklam LinkedIn;
- korzystanie z funkcji kierowania reklam LinkedIn;
- raportowanie i analityka dla reklam LinkedIn;
- korzystanie z LinkedIn w celu zwiększania świadomości marki;
- korzystanie z LinkedIn do generowania leadów.