Co jest istotne, aby strona internetowa była widoczna w Google?
Wiele firm zajmujących się wizerunkiem w internecie oferuje budowanie stron internetowych, ale niestety nie każda z tych firm wie jak należy prawidłowo zoptymalizować witrynę w taki sposób, aby robot Google mógł ją odnaleźć.
Google wyznacza standardy i określa w jaki sposób przygotować szkielet strony (strukturę), aby boot Google nie miał problemów z indeksowaniem witryny (wskazówki dostępne na: https://support.google.com/webmasters/answer/40349…
Podstawą jest przygotowanie struktury witryny według wymagań Google, a następnie dokonanie optymalizacji SEO, tj. zamieszczenie w kodzie źródłowym strony opisów, dzięki którym Google będzie mógł odnaleźć naszą witrynę.
Google również oferuje pomocne narzędzia dla webmasterów, dzięki którym sprawnie można przekazać informacje dla boot-ów Google o zawartych informacjach na witrynie internetowej.
To są podstawy do tego, aby można było wypozycjonować witrynę internetową.
Niektóre firmy gwarantują optymalizację stron www na minimum 80% SEO score.
Sama optymalizacja nie gwarantuje nam wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza wtedy, kiedy chcemy wyjść poza rynek lokalny lub nasza konkurencja w internecie jest naprawdę duża. W takim przypadku musimy zadbać o odpowiednie, unikalne treści na naszej stronie, które będą wyróżniać nas na tle konkurencji.
Kluczowym elementem pozycjonowania jest zbudowanie sieci linków (linkbuilding), które skierują ruch na naszą witrynę. Dzięki odpowiedniej ilości odwiedzin, nasza witryna zaczyna uzyskiwać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.