FreshMail.pl

Google+ “idzie do kosza”.

Istniejący od 2011 roku serwis społecznościowy Google+  firmy Google LCC miał być konkurencją dla najbardziej znanego serwisu społecznościowego jakim jest Facebook. 19 września 2012 roku, liczba aktywnych użytkowników portalu Google+ przekroczyła 400 milionów, ale do dnia dzisiejszego serwis nie stawił czoła kolosowi stworzonemu przez Marka Zuckerberga.

W 2015 roku Google+ liczył 2,2 mld zarejestrowanych użytkowników, z czego tylko mała część była aktywna. W Polsce nastąpił ogromny spadek użytkowników w drugiej połowie 2015 roku.  Z 4 milionów użytkowników, liczba spadła do 2,2 milionów.  Z roku na rok serwis Google+ tracił coraz więcej użytkowników, a powodem tego było to, że serwis nie oferował użytkownikom takich atrakcji, jakie oferują np. Facebook lub inne znane serwisy społecznościowe. Google przez długi czas utrzymywał serwis, który w rzeczywistości nie generował ani przychodów ani przydatnych danych, które Google mógłby wykorzystać komercyjnie.

Przyszedł jednak czas, w którym gigant zdecydował o zamknięciu serwisu. Zespół, który tworzył i utrzymywał serwis z pewnością będzie pracował w innych projektach rozwijanych przez Google.

 

Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://liveinmarketing.pl/2018/11/02/google-idzie-do-kosza">
Twitter
LinkedIn
Instagram

Podążaj za nami i polub nas:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z newsami!

FreshMail.pl